вторник, 21 декември 2010 г.

Хлебче-пица

Продукти:
550 гр брашно
1 ч.ч. айрян
1 яйце
3-4 с.л. олио
1 ч.л. сол
1 с.л. захар
1 пакетче суха мая
5 с.л. лютеница
100 гр. шунка
100 гр. кашкавал

Втасалото тесто разточваме на правоъгълник с дебелина 1 см. Намазваме с лютеница, поръсваме с босилека и нарязаните на дребни кубчета шунка и кашкавал. Завиваме на руло и разрязваме на две по дължина. Обръщаме парчетата с разреза на горе и усукваме едно с друго. Поставяме в нямязнена правоъглна форма за хляб, изчакваме да втаса още веднъж и печем в загрята фурна 30 мин.
*Може да се изпече и в кексова форма като Солена корона.

2 коментара:

  1. Мариета, ти си направо факир! Нямам думи, твоите изделия са просто чудесни! Откакто открих твоя блог, няма и ден да не го разглеждам, постоянно черпя някакви идеи, сега тъкмо замесих тази пица хлебче и чакам да ми втаса тесто. Чудесна си и благодаря, че споделяш рецептите си с всички нас!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за високата оценка за труда ми, радвам се искрено, че мога да Ви бъда полезна с нещо.
    Надявам се хлебчето-пица да Ви хареса, децата ми го обожават, което пък ми напомни, че скоро не съм го правила...
    Хубав ден Ви желая!

    ОтговорИзтриване