вторник, 21 декември 2010 г.

Когато готвенето стане страст, е време да го споделиш с приятели


Тези думи изникнаха в главата ми преди година и половина, когато реших да събера на едно място всичко онова, което обичам да правя - да готвя, да аранжирам и да снимам храната.Година и половина ми беше нужна, за да добия смелост да си направя свое лично местенце - уютно, топло и надявам се - привлекателно за всеки, надникнал тук.

Храната за мен не е само средство да се засити апетитът, а преди всичко  наслада за всички сетива. Затова в ястията си влагам цялата си любов, обмислям ги дълго, експериментирам, добавям много обич и щипка страст.

Ако успея да Ви предам тази тръпка, тази магия, която ме завладява всеки път, ще съм много щастлива.

Когато готвенето стане страст, е време да го споделиш с приятели

Няма коментари:

Публикуване на коментар