понеделник, 10 декември 2012 г.

Зеле с кайма и ориз




Продукти:
1/2 зелка /около 600 г/
400 г кайма
150 г ориз
1 глава лук
1 морков
1-2 с.л. сладък червен пипер
150 мл доматен сок
2-3 с.л. олио
сол и черен пипер на вкус




          Нарежете зелето, претрийте го с малко сол. Лука нарежете на кубчета, моркова настържете. Задушете ги в олиото, прибавете каймата и бъркайте докато стане на трохи. Прибавете червения пипер и зелето и бъркайте докато омекне. Изсипете почистеният и измит ориз. Продължете да задушавате, докато оризът попие отделената от зелето вода. Налейте доматения сок, посолете и добавете черен пипер на вкус. Налейте топла вода - да покрие продуктите добре. Изпечете в умерена фурна до готовност.

7 коментара:

  1. Ети, ех, че вкуснотия! Бърз вариант на сарми :)

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Много е вкусно! Правя с кисело зеле и наричаме ястието "Мързеливи сарми".
    Ети, тъкмо ме подсети, да направя в най-скоро време!
    Снимките са предизвикателни!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Много вкусно ястие! Не съм готвила зеле с кайма, освен пълнена зелка, но там е различно! Твоето предложение изглежда много изкусително! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Мариетка, нещо като фалшиви сърмички аааа:)))
    Много е апетитна манджицата и ще я правя защото и аз съм по бързите неща.:)
    Прекрасен ден !Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. иха, Мариет, мн хранително и приятно изглежда!

    ОтговорИзтриване
  6. Стана чудна манджичка! Благодаря за рецептата! Как не съм видяла по-рано този блог?! Вече ще го следя... ;) Честита нова година и успех във всичко!!!

    ОтговорИзтриване