събота, 8 ноември 2014 г.

Мус от бял шоколад с нар

Честит имен ден на хората, които обичам - на съпруга ми, малкия ми син, на мама и тате - бъдете много здрави и щастливи!
Честит имен ден на всички именници!
 
***
 




За 4 порции:
200 г бял шоколад
400 мл сладкарска сметана
1 пакетче захар с ром
1 нар





           Начупете шоколада в малка касерола. Разтопете го на водна баня и охладете леко. Добавете ароматизираната захар. Сметаната разбийте до меки връхчета. Изсипете при нея разтопения  шоколад и внимателно разбъркайте с шпатула, повдигайки сместа отдолу нагоре.
          Разпределете в четири чаши. Поръсете със зърна нар.



5 коментара:

  1. Така примамливо изглежда, а вкусът трябва да е великолепен! Много ми харесва!
    Поздрави, Мариета!

    ОтговорИзтриване
  2. Обичам такива фини десерти, а нар обожавам. Чудесно предложение, Мари. Да са живи, здрави и щастливи близките ти!

    ОтговорИзтриване
  3. Колко много именници! Да са ти здрави и щастливи всички, Мариетка! Всичко добро на цялото празнуващо семейство. :) А мусът е жесток!

    ОтговорИзтриване
  4. Хей, Мариетка, и аз имах две именнички вчера - мама и дъщеря ми, но ти пък - цели четирима...Да са ти живи и здрави и твоите любими хора, много късмет във всичко им желая.
    Мусчето е жестоко!:)

    ОтговорИзтриване
  5. Още веднъж честити именници,да са ти живи и здрави,Ети!Мусът е много нежен,както и снимките!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване