понеделник, 20 август 2012 г.

Салата от зелен фасул



Продукти за 4 порции:
600 гр пресен зелен фасул
1 глава лук


За дресинга:
60 мл зехтин екстра върджин
1 с.л. мед
сол и черен пипер на вкус
пресен копър



          Почистете, измийте и нарежете на парчета по 4 - 5 см фасула. Сварете го с малко сол, като го оставите леко хрупкав, не е необходимо да се развари. Отцедете и охладете. разбъркайте в дълбока купа с нарязаната на полумесеци глава лук.
          Смесете продуктите за дресинга. Изсипете при фасула и разбъркайте.
          Сервирайте салатата добре охладена.

6 коментара:

  1. Мммм,как я обичам тази салата,страхотно свежа е,а снимките много атрактивни,Мариетка!
    Прегръдки и хубав ден! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм я опитвала, но зелен фасул имам и ще я опитам. Изглежда чудесно!

    ОтговорИзтриване
  3. Изключително лека, вкусна, здравословна и полезна е тази салатка!
    Става и за гарнитура.Любима ни е!

    ОтговорИзтриване
  4. Много обичам зелен фасул във всичките му форми, а на салата е просто божествен. А ти Ети си ни го поднесла така красиво, вкусно и предизвикващ неустоимо желание да го хапнем. :)

    Прегръдки, Ети и един прекрасен вторник!

    ОтговорИзтриване
  5. Привет, Мариетка!
    С тази салата ме подсети за една моя, която не съм показвала. Ще се замисля да я направя скоро. А твоята изглежда много вкусно!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. И аз като, че ли не съм пробвала?!... Но изглежда много вкуснооооо! Лека вечер!

    ОтговорИзтриване