петък, 6 май 2011 г.

Торта "Подарък Ариана"

           Какво ли би си помислил мъж, получавайки подобна торта - златиста кутия със синя панделка? Не съм мъж, но опитвайки се да мисля поне мъничко като такъв /а смятам, че това ми се отдава, с трима мъже край мен/ бих останал/а меко казано - разочарован.
          Кутия, че и с фльонга. Нещо по-мъжествено не можаха ли да измислят близките ми, в случая жена ми и сестра й.
          Е да, ама ако поне мъничко го гризе любопитството скоро ще надигне капака и - о, изненада - балсам за очите и небцето - отвътре наднича любимата му бутилка Ариана - изстудена, чакаща някой да я отвори...и този някой май присъства даже на етикета й.
          Мисля, че се получи чудесна изненада. Поръча я Петя, за която преди време правих футболната торта, за своя зет Красимир. Който, както вече стана ясно, е любител на точно определена марка бира.
           Тортата е с какаови блатове и два вида крем - шоколадов и Тирамису, а бутилката - от вкусната смес за познатия от детството ни сладък салам. Заигравката с прозвището на рожденика в етикета е специална поръчка, надявам се да му хареса.
         Какво друго ни остава, освен да кажем "Наздраве!"

7 коментара:

  1. Страхотен подарък, невероятно ще се изненада рожденикът!

    ОтговорИзтриване
  2. Наздраве, тортата е страхотна!

    ОтговорИзтриване
  3. Е, браво! Чудесна идея и страхотно изпълнение! Аз такива работи не умея и затова само ти се възхищавам и ти се радвам!:) Весел празник!

    ОтговорИзтриване
  4. Мариета, аз ако я видя тази торта и ще си приготвя чаша:))).Страхотно изпълнение!

    ОтговорИзтриване
  5. Голяма изненада сте му спретнали!Справила си се отлично!

    ОтговорИзтриване
  6. Eeee :) много идейна и купонджийска торта, Мариета!!! Детенце си умря от смях с мен, защото аз от начало от снимките в бг-мама :) си помислих, че са 2 тортите :)))

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря на всички за ласкавите коментари!
    Аз също много се забавлявах докато правих тортата...честно казано отначало се притеснявах как ще се получи бутилката, а тя се оказа най-лесната част от тортата.

    Аелис, и ние си приготвихме чашите, но за бутликата Ариана, която ми послужи за модел...ами хубава е, не че разбирам кой знае колко от бира де...

    ОтговорИзтриване