неделя, 12 февруари 2017 г.

Портокалов мини чийзкейк в МВ - 17 години заедно

Обичам те

Обичам те. Не го повтарям често.
Очите ми говорят вместо мен.
От болка или радост тежки
към теб поглеждат първо всеки ден.

Обичам те. Не го повтарям често.
Ръцете ми говорят вместо мен.
Ту милват нежно, ту поправят грешки.
Протегнати към теб са всеки ден.

Обичам те. Не го повтарям често.
Сърцето ми говори вместо мен.
На две делено - тича и се смее,
расте...стареем ние в обич всеки ден...

***
Честита годишнина, скъпи!




Продукти за 6 порции
400 г заквасена сметана
125 г крема сирене
6 кръгли бисквитки
1 ч.л. меко масло
2 яйца
пудра захар на вкус
1 ванилия
настъргана портокалова кора 
2-3 с.л портокалов сок


          Разбъркайте с телена бъркалка заквасената сметана и крема сиренето. Подсладете с пудра захар на вкус, добавете настъргана портокалова кора, ванилията и портокаловия сок, двете яйца, като разбъркайте съвсем леко с бъркалката, за да не се втечни много чийз кремът.



         На дъното на формичките сложете по една бисквитка, намазана леко с масло. Сложете формичките на два пъти в микровълновата фурна за по 10 сек, колкото да се разтопи маслото. Извадете и разпределете крема. 
          Изпечете всяка формичка за около 1-1,30 минути /времето зависи от мощността на фурната ви - наблюдавайте и не позволявайте на чийзкейкът да кипне - ако е нужно спирайте и пускайте отново фурната, докато краищата стегнат, а средата е все още мека/. Извадете и охладете, сложете в хладилник за 2 часа. 


Благодаря на Роси от Кулинарен еликсир за прекрасната рецепта - да ми се  чуди човек защо чак сега я приготвих...




1 коментар:

  1. Ах, Мариетка...
    Прекрасни стихове, много, много ми харесват и звучат, сякаш излезли от сърцето ми!
    По доста неща си приличаме май...
    И ние имахме годишнина, вчера - 29 години...а сякаш бе вчера...
    Сърдечни поздрави, желая ви Любов, и бъдете здрави!

    ОтговорИзтриване